måndag, december 07, 2009

PS

Som PS till gårdagens inlägg ville jag säga att här om veckan såg jag på en video i Mason- Dixon bloggen där Kay and Ann blev intervjuade. Ann sade att hon är inte alls besvärad av sin stash. Hon känner inget tvång att sticka slut på garnet där, för hon anser att köper garn för att hon samlar på garn (collector), inte för att hon skall sticka med det.

Det tycker jag med. Det finns hundratals möjliga mönster som kan stickas med garnet i förrådet, men när man en gång börjat finns möjligheterna inte längre kvar. Och det är roligt med att samla. Man kan planera vad man vill köpa till, och det är så roligt när man hittar det. Och det är så härligt att äga så många fina garn.

Videon finns inte längre kvar på bloggen. Gamla inlägg tycks försvinna ganska fort. Den här bloggen är en av de få populära som jag läser regelbundet, för jag tycker att den är underhållande. En gång skrev jag komment, och då fick jag trevligt svar av Kay. Annars föredrar jag att läsa bloggar skrivna av vanliga personer.

Inga kommentarer: