fredag, oktober 19, 2007

Filten #113


Jag stickar vidare på filten #113. Det är så roligt att sticka ihop de röda och blå garnen och de är alla fina. Den här stickar jag på morgnarna och när jag ser på TV och jag tycker att det är synd att jag sällan har tid att sticka ett par timmar i sträck.

Jag fäster trådarna på filten #111. I början tycktes det ta en evighet, men nu, när den är nästan färdig, går det fort. Sedan har jag filten #112 att få färdig. Jag har inte börjat med någon ny stickning. Det blir kanske först när #112 är färdig. Jag måste först leta fram lämpligt garn. Jag hade en idė för några veckor sedan, men nu minns jag bara vilket garn jag skall ha till botten.

1 kommentar:

Agata sa...

Oj, vilka vackra filtar du gör! Finstämda färgval och oerhört ambitiöst med återvunnet garn.

Men vad gör du av alla? Du kan väl inte använda allihop själv?

Trevlig stickblogg - jag återkommer!